Ledig, Ikea och finbesök!

0kommentarer

Idag är jag äntligen ledig! Så himla skönt att bara ta det lugnt och göra det man vill göra!

Vaknade i hyfsad tid idag, tog bussen in till stan! Gick förbi vid Frida och så tog vi bussen till Ikea, tack för sällskapet vännen! :)
Blev dock ingen tv bänk då vi åkte buss ;) Vi var ut igår så vi vågade inte köra så tidigt idag. Men det var jättesmidigt att åka buss ut dit.

Får finbesök idag :) av; älskling, bror, (hanna?), och robert. Blir att ta bilen till Ikea och hämta min tv bänk och sen hem och bygga lite!

Ska väl hitta på något roligt med besöket också! Får se vad vi hittar på, bio kanske ? Det är ju alltid trevligt! :)


Ni får en bild på mitt vardagsrum i nästa inlägg, när jag ordnat klart med tv bänk, hyllor och dekoration.


Jag önskar er alla läsare en bra helg!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej