Jobba jobba jobba

1kommentarer

Nu är det fullt upp. Jag jobbar fre, lör, sön (delad tur), mån och tis. Ledig ons och jobbar sen tors, fre.

Men det blir bra med pengar! :)

Igår kom mamma, richard och melou på besök! Vi var på ikea och inne i stadens gallerior och kikade, mycket trevligt! Och på kvällen åt vi god mat och kollade film. Filmen var dock ingen höjdare, men vad gör det!? :D

Nu sitter jag på jobbet och ska snart börja slita, men kvällarna brukar gå fort, så det står inte på förrän jag är hemma igen.

Hoppas ni får andra får en trevlig helg!


Vet inte om du läser min blogg, men jag saknar dig Isabell Rabogliatti väldigt väldigt mycket! ♥


/ Madeleine

1 kommentarer

Mamma

07 Aug 2010 21:23

Tack för en trevlig dag tillsammans med dej ! Nä filmem var inge bra men vi tittade på en bättre film i går. Hachi, du vet den med hunden och Richard Geer. Det var en riktigt snyft film. Puss och kram .

Kommentera

Publiceras ej