Helt slut!

0kommentarer

Ja jag är helt slut. Har jobbat hela dagen idag, 13,25 timmar. Eller ja snart, är ju 4 timmar kvar. Förstår inte hur jag ska orka upp imorgon bitti. Cyklar 06.20 hemifrån.

Men allt går med lite disciplin! :) Man måste ju gå till jobbet! haha. Men jag är jätteglad att jag har ett jobb! :D Underbart! :) Hatar att vara arbetslös!

Sitter och väntar på mina kompanjoner, de kommer nog strax in på rast! Sen blir det ett sista ryck.

Igår efter jobbet låg jag i soffan och bara slappade, tog mig en powernap på em.

Nej nu blir det lite mat så man får lite extra energi för sista rundan :D


Längtar till helgen, då blir det Göteborg och Liseberg med mamma, Richard och min alldeles egna och underbara älskling! :D ♥ Sen på söndagen åker jag nog med till Ludvika. Så om det är någon som är sugen på att ses så är det bara att höra av er! :)

Puss!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej