Ett kort inlägg!

0kommentarer

Idag blir det ett kort inlägg! Har precis kommit hem från jobbet, jobbat 7-16.

Nu ska jag äta, fixa ordning mig och så kommer min inneboende hit och hämtar nyckel och betalar hyra :D


Sen runt 7 tiden drar jag ner till stan och vidare till Frida! :) Kommer bli en rolig kväll!

Ska gå förbi SATS innan också, ska skriva in mig där.

Bjuder på lite bilder i detta korta inlägg!



Saknar min busunge Lukas! Så fint kort! :) ♥



Bild från sista dagen i Thailand! Saknar ♥



En kväll för längesen!



Ta mig till solen! Detta var Samos - 09!



Lika som bär? :D Detta var en underbart rolig kväll! Mycket skratt och flum!
Och vi ska inte tala om dagen efter ;) Jennifer du minns väl ? :)



Avslutar med en bild på min fina Melou! ♥ Saknar!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej