En bra vecka!

5kommentarer

Det har varit en bra vecka här i Ludvika, men det börjar gå mot sitt slut. Har träffat en massa nära och kära under veckan, och det har varit helt underbart att få umgås med er alla! :D ♥

Har fått myst med två underbara ungar, Lukas och Alessa! Träffat släkten, Anna och Kine. Ja jag kan rabbla upp en hel del ;)

Det har iaf varit en bra vecka och nu sitter jag hemma hos mamma och ska lasta bilen med en byrå som mamma har målat vit åt mig :) Ska inreda mitt sovrum nu när lönen kommer! Ska köpa en vit sängram, och fixa med lite annat mys! Hittade jättefina lampor som skulle passa PERFEKT! men de kostade verkligen 500 kr/st. Och jag vill ha 2 st, :O.

Ni ska få lite bilder på hur sovrummet blev när det är klart! :)

Nu blir det kanske inte så mycket uppdatering när jag åker hem till Karlstad igen, då jag inte beställt något bredband än. Ja jag vet att jag är seg. Men det är inte det första i mina prioriteringar för tillfället! :)

Jag önskar alla läsare en bra helg!

/ Madeleine

5 kommentarer

Alessas Mormor

22 Aug 2010 11:06

Jag säger bara TRE saker. LOPPIS, BILLIGT, BRA



Jasmine

22 Aug 2010 22:34

mamma kommenterar ALLAS bloggar ;) haha. var kul att träffa dig vännen!

Camilla

23 Aug 2010 13:46



Hej!



Ser att du är nyinflyttad till Karlstad- välkommen! =) Hoppas du kommer trivas bra! =)



Camilla

Denice

24 Aug 2010 10:49

Denice D

24 Aug 2010 10:51

Hej. Hoppas det är bra med dig och att du trivs i Karlstad, ville bara lämna en kommentar så att du vet att jag tittar in ibland :) Kram

Kommentera

Publiceras ej