Dålig uppdatering.

1kommentarer

Jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen, jag vet! Men jag har fortfarande inge bredband så jag använder mobilen som modem. Och mitt internet blev begränsat för ett tag sen. Så då kunde jag inte gå ut på internet på datorn. Därför uppdateringen är som den är ;) Hoppas ni har överseende med det! :)

Jag har inte gjort så mycket den senaste tiden förutom att jobbat! Riktigt skönt att ha ett jobb att gå till, jag har dock bara 9 arbetsdagar kvar på schemat, men jag kommer vara kvar som vikarie i höst! Och sen har jag snart jobbschema på arenan som ni vet :)

Rufus har fått en liten bror/syster ;D haha, vet inte vad det är för kön på lilla kattungen än. Så svårt att se. Och Rufus tycker att det är så roligt! Dem busar verkligen hela dagarna och inga hyss har gjorts sen den lilla kom :D Rufus är så himla söt mot Baloo som den lilla heter :) Häromdagen höll Rufus "fast" den lilla med ena framtassen så han kunde tvätta honom på huvudet! Så gulligt! :)

I veckan har jag haft besök! :D Stefan kom hit i måndags redan, han fick ledigt från jobbet :D Var och shoppade dem dagarna jag var ledig och hade det så mysigt! :) Fick ett par G- Star byxor, Fred Perry tröja och ett par sneakers av älsklingen! ♥ :D Tack min prins!
I fredags kom Tessan hit ( en tjej från barskolan), så himla kul att träffa dig vännen! Blir snart igen! :) Vi gick på bio på kvällen, Inception, en bra film men lite knepig.
Igår, Lördag, tog vi sovmorgon, Pappa och hans fru kom hit vid halv 3 tiden, och sen på kvällen tog vi oss en krogrunda :) Jättetrevligt! Träffade även på Stefans bror Örjan, satt på en av alla uteserveringar som finns i denna stad!

Idag har vi varit på Ikea med Sandra, Lukas och Richard! UNDERBART att se er igen! :D Åh så jag har längtat efter er, och Lukas har blivit så stor. Jag saknar den ungen så mycket, var helt fantastiskt att få krama om den lilla busen som han har blivit! ♥ ♥ :)

Nu ska jag sova, imorgon är det jobb igen. Men jag jobbar kväll (14-22) så jag får sovmorgon iaf! :)

Natti Natti!

/ Madeleine

1 kommentarer

Prinsen

04 Aug 2010 17:03

BALOOOOOO !!



Det var en jätte trevlig helg älskling! <3



Kul å se att Rufus blivit "lugnare" :)



Kommentera

Publiceras ej