18 augusti!

0kommentarer

Gud vad tiden flyger iväg! Det är redan 18 augusti, och snart höst! Fast jag tycker det är lite mysigt med höst, fina färger på alla löv, man får klä sig i lite mysigare kläder och det börjar bli mörkt på kvällarna så man kan tända ljus i hela lägenheten! :) kura ihop sig framför en film med älskling! ♥ Det är faktiskt mysigare att göra det på hösten och vintern, eller vad tycker ni? :)

2 dagar kvar här i Ludvika då. Dagarna är planerade i fullo, imorgon ska jag träffa Kine och sen blir det fika hos Susann som fyllt år! :)
På kvällen ska jag till mamma och äta våfflor :D mums!
Idag har jag inte jätte mycket planer, förutom grillning på högberget ikväll. Och kanske film! :)
Igår var jag ute på en springtur, men det gick så fruktansvärt dåligt, orkade ingenting. Så nu är det verkligen hårdträning när jag kommer tillbaka till Karlstad! Då blir det besök på SATS många gånger i veckan! :)
Längtar nu tills jag ska börja jobba på Löfbergs Lila Arena! :D Kommer bli grymt roligt! :)
På tal om jobb så ringde dem idag från hemtjänsten så fick lite jobbdagar nästa vecka, (mån, tis & tors), perfekt! :D
Två bilder på Rufus, han är verkligen inte lik sig! Blivit så olik sig nu
när han blivit äldre!
En stor Rufus! :D
Lekte lite med älsklingens dator! ;)
Mitt stora ♥! :D
Avslutar inlägget med en bild på Rufus och hans lillasyster!
/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej