VÅR! :D

0kommentarer

Nu måste man kunna säga att det äntligen är vår! Söndag och Påskdagen idag. Solen skiner och det är underbart! Vill sätta mig ute och sola, men får inte :(
Har i alla fall varit ute på en promenad, gick till Willys och handlade lite :)

Sitter och lyssnar på musik och har balkongdörren öppen! Rufus sitter och kikar ut, jätte intresserad av vad som händer där ute. Ibland "morrar" och piper han.. Haha, han är så söt! :D

Satt upp en tavel list idag som jag köpte för några veckor sen. Laddade ner ett vattenpass till min Iphone så det skulle bli rakt, men det vettesjutton om det blev det ;) haha. Ja ja, ska ju antagligen ändå flytta snart! ;D

Funderar på om jag ska baka en sockerkaka, pappa och Doris kommer och hälsar på idag någon gång :)


Har städat och donat lite i lägenheten idag, så nu ser det skapligt ut. Förstår inte att jag är så slarvig. Jag var långt ifrån såhär slarvig när jag bodde i Falun, fast jag var slarvig då också. Men inte som nu ;D Skärpning! ;)

Men bor man i en etta så blir det lätt stökigt på en gång. Man har mer grejer på mindre yta och då syns det mer hahaha :)
Får skylla på det!




Imorgon bär det iväg till Karlstad igen! :) Ska på intervju, som bartender :D wiiiie! Är faktiskt lite nervös! Tänk om jag får det! Då flyttar jag och får ÄNTLIGEN ett jobb :D :D!



/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej