Valborg!

0kommentarer

Tiden går så fort, redan sista april och valborg! Händer inget speciellt idag faktiskt!

Sov så fruktansvärt länge idag, var helt slut igår, vet inte vad som hände. Hade inte orken för någonting. Men jag tapetserade hemma hos Sandra, i deras tvättstuga. Blev jättefint! :D
Och sen tog älsklingen med mig ut på en springtur. Gick bra, men usch vad trött jag var efter.

Idag blir det en lugn och mysig kväll med hemmagjord pizza. Ska försöka ta mig ut på en springtur eller ja, ett träningspass av något slag, kanske blir ett pass på gymmet. Hade velat simmat men passar inte så bra, inte när man har "roliga veckan". :/

Har tränat regelbundet i 3 veckor nu! Känns RIKTIGT bra, och min mage mår MYCKET bättre! :D Nu är det bara att hålla i det här, så kanske man kan bli lite mer "fit!" :D

Nej nu ska jag gå och slänga ihop lite käk, får bli spaghetti och köttfärssås idag! :)


   

Lite bilder från Thailand!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej