Träning!

1kommentarer

Ja nu känns det som att jag har kommit igång med träningen. Förra veckan sprang jag 4 gånger och simmade en gång :) Och idag har jag varit och sprungit runt Östansbotjärn, är ca 2,5km. Känns som en lagom sträcka att börja springa på, och öka sträckan ju bättre kondition man får.

Jag har känt mig så himla uppblåst ett tag nu, magen har inte alls varit som den brukar. Men sen jag började äta Lactiplus, som är bra när man äter antibiotika, så har magen blivit mycket bättre och genom träningen blivit ännu lite bättre :)

Godisråtta har jag alltid varit, men nu har jag sagt att det får bara vara godis på lördagar. Man mår så himla mycket bättre att bara äta en gång i veckan.
Att förbjuda godis helt kommer inte fungera, det känns som att det kommer ställa till det hela till det värre ;) Man måste ju få belöna sig själv någon dag, och jag har valt lördagar :)

Nu ska mina 6 kg som sagt hej svejs, snart få säga hej då! :D


Ska snart åka hemåt, först förbi Hemköp och inhandla ägg så jag kan göra min omelett till frukost :D Är ju gott!!

Natti natti!

/ Madeleine

1 kommentarer

Stefan

20 Apr 2010 23:08

Keep going babe!

Du är jätte duktig!!

Kommentera

Publiceras ej