Shopping!

2kommentarer

Idag har jag varit duktig att simma 1km innan frukosten. :) riktigt skönt!

Sen gick jag hem till Sandra, och vi åkte till Kupolen. Sandra ville shoppa lite, så jag var nanny under tiden hon provade kläder! Alltid lika roligt att få vara med Lukas, och även dig Sandra. Din son är verkligen underbar!! ♥
Har varit en toppendag idag!

Imorgon kommer också bli en toppendag! Blir en shoppingdag för mig då, har fått pengar av S att handla för :D ♥ Wiiieee! En ny garderob till sommaren! :D Happy!



Ska nog sova snart! Tråkigt att vara ensam hemma. Fast jag har ju min hårboll till katt! :D En riktig myyys katt! :)


Nej natti natti på er!!

/ Madeleine

2 kommentarer

Jennifer

24 Apr 2010 15:35

Vad skoj! Jag har inte riktigt bestämt när det blir av. Inom tre veckor blir det. Det kostar absolut ingenting. Blir man intresserad av nåt så får man beställa :) Det är super skoj :)

jennifer

25 Apr 2010 19:25

Nu är det bestämt. Nästa onsdag blir det mary key. Alltså den 5e maj. Hoppas du kan komma, skulle vara skoj!

Kommentera

Publiceras ej