Promenad.

0kommentarer

Idag är det underbart väder och vi har tagit en promenad ut till mamma. Jätteskönt! :) MEN att man var så dum att ta skinnjacka, hmm.. Ja, fick bära den hela vägen, annars hade jag smällt bort.

Idag fick Rufus gå ute i koppel för första gången. Han var inte kaxig ute kan jag säga ;) hehe. Men så fort han kom in igen så var han den samma gamla Rufus. Min underbara kisse! ♥

Ska snart gå till Sandra. Ska låna deras bil hem ikväll då jag ska skjutsa henne ner på stan imorgon, hon ska på jobbintervju! :) Och jag ska vara barnvakt åt Lukas! :D


Nu ska jag skriva ut lite kort på Rufus på Richards skrivare. Då jag har slut på några färgpatroner. Och pengarna är inte stora på mitt konto, men den 22.a så blir det att inhandla nya patroner så man kan skriva ut och pyssla med lite fotoalbum :)





Älskar denna underbara varelse! ♥

 

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej