Paniiiiiik!

0kommentarer

Ja jag fick panik imorse.. Jag öppnade balkongdörren imorse, Rufus brukar sitta där och titta. (har en fransk balkong med hönsnät så han inte hoppar ut). Sen hör jag ett rassel och ser katten hänga långt upp i nätet. Han hoppar ner på golvet igen och det rasslar till igen. Springer dit och tittar, då har han tryckt sig ut på något vis, så han har halva kroppen utanför nätet och halva innanför. Jag får panik och tar tag i katten som inte alls uppskattade det, morrar och fräser .. Försöker få in honom igen, men han blir helt galen. (han ska ut till en katt som sitter nedanför och tittar på). Men jag lyckas till slut att få in honom, stängde dörren och den får nu vara stängd tills jag kollat över nätet ... Hade han hoppat ut vet jag inte vad jag hade gjort. Började nästan grina när detta hände ;) haha. Min lilla kissemiss! ♥


Vill säga GRATTIS till Richard som fyller år idag! :) Ska till äppelstigen lite senare idag, Sandra har gjort smörgåstårta och tårta så det blir smaskens! :D
De har skaffat en till hund också, så söt! Kyra heter hon :)


Ska ta och duscha och göra mig i ordning för lite kalas.


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej