Otursdag!!

2kommentarer

Ja fy fan vilken jävla dag detta har varit! Det enda som varit positivt är vädret hittills!
Började med att jag, Sandra och Lukas åkte ner på stan. Hade inga mynt att lägga i parkeringsautomaten, så vi fick parkera utan P-skiva. Medans Sandra var på intervju gick jag och kollade i olika butiker efter en P-skiva, då dem brukar ha såna vid kassorna. Men inte idag. Ja ja, jag försökte iaf.
Vi fikar och har trevligt med Frida och Jonathan. Vi var inte alltför långvariga då Lukas är lite snorig och hostig. Vandrar mot bilen och jo tamefan en P-bot. Ja ja vi hoppar in i bilen och svär lite och så var det inte mer med det. Ska köra ut från parkeringen och jo då går det en jävla gubbe mitt i vägen, seg som en sengångare. Lägger mig mer till vänster så jag kan köra förbi honom, nej då backar en tant jävel rätt ut framför en. Jaha, står man på bromsen. Och det blev kö bakom henne, så ja då var det bara en sak att göra, backa. Hmm, ja och det gick ju bra. Var liiiite för ouppmärksam att det stod en bakom mig, och hon tutade och då var det bara att stå på bromsen IGEN. Körde in på sidan lite fint så det inte skulle bli mer kaos i trafiken än vad det redan var. Kärringen som körde rätt ut försökta smila och le när hon körde förbi men jag var så jävla uppretad så där lovar jag att hon illa kvickt körde därifrån. Och hon bakom mig kom ut och skällde och frågade om jag bara skulle åka, och jag svarade lite fint att nej jag skulle bara köra till sidan så det inte blev mer kaos. Hon fräste och spottade och så gick hon därifrån. Så jag fick ropa, "gick det bra eller?" Och det gjorde det skrek hon.
Ja herregud...
Men när vi kom hem till Sandra var det inte slut. Kommer in i vardagsrummet och vad ser jag. Jo Hoppsan, som deras hund heter, har bajsat på deras nya rya matta!! Plus att hon var inte speciellt bra i magen heller.. Yeay!

Oturen fortsätter....
Sandra tar av Lukas blöjan och vad gör han, jo kissar en STOR pöl på golvet, haha!
..... Det ringer i Sandras telefon. Då är det hunduppfödaren som ringer (de ska få en valp på fredag), och den valpen dem mest ville ha var nu den uppfödaren ville ha för att det var något med två olika "sorter". Så de fick inte den hunden dem ville ha heller.
Vi väntar nu på mattläggaren som skulle komma idag, inte hört något från honom. Och så väntar vi på samtal till Sandra, svar på om hon får jobbet .. Hur tror ni det kommer gå ? ;D
Vi ska även ut och springa ikväll, så vi får se hur det går också! haha. Förmodligen bra, hoppas vi! :)
Hur har er dag varit? Och tycker inte ni att gamla kärringar och gubbar ska ta om körkortet då dem inte vet alla regler och knappt kan köra bil längre?
/ Madeleine

2 kommentarer

richard

12 Apr 2010 22:52

och när fan räknas man som gammal... (sandra as garvar)och menar att jag borde ta om mitt då!!!!!!

Stefan

13 Apr 2010 14:20

Är inte det över 25? ;) :P

Kommentera

Publiceras ej