Ny kula!

1kommentarer

Ja snart är mitt liv verkligen start på ny kula!
Ny stad, nytt jobb och nya kompisar, eller ja mer kompisar kanske jag ska skriva :) Har ju fortfarande er här hemma :D Var en kille och tittade på min lägenhet idag, så förhoppningsvis så tar han den från 1 juni :D Då slipper jag betala dubbel hyra :)


Hoppas älsklingen kommer snart! :D Är hungrig. Och hoppas han har en bil med sig hem :)
Imrogon åker vi till Karlstad, honey ska på intervju och jag ska kolla lägenhet. Sen stannar vi hos Örjan och Carolina till på onsdag :) Mycket trevligt! :D





/ Madeleine





Hoppas du är nöjd med vad du gjort!

1 kommentarer

Jennifer

28 Apr 2010 10:04

Jag är lite smått avis på dig som får bo i den finaste staden i sverige! Nu vet jag vem jag ska besöka :) Kommer du den femte maj? Kramar

Kommentera

Publiceras ej