Karlstad!

1kommentarer

Igår åkte jag och älsklingen till Karlstad! Gick och shoppade lite, fick nya underkläder av hjärtat och han köpte en jätte snygg Tiger t-shirt, jag valde såklart ;)
Jag köpte även en present till Rufus som blir 2 år idag! ♥ :D GRATTIS! Och så köpte jag en present till Lukas, men han fyller inte förrän i slutet av maj, men då har jag det klart i alla fall! :)

Åkte till Örjan (stefans bror) och Carolina vid fem tiden. Åt mat och snackade massa, sen åkte killarna iväg och hämtade något paket. Jag stannade kvar, lekte med Sixten. Så söt han är! 1 år och full i bus och spring! :)
När småbarnen lagt sig så hyrde vi film och ja faktiskt så fuskade jag med godis igår, fy på mig. Men som Carolina sa; "Men det är ju inte så ofta ni är här, klart ni ska ha lite godis!" ;)

Idag har vi varit på Löfbergs Lila Arena, Stefans bror jobbar där. Så vi fick en riktig rundtur. Fick kolla louger (stavning), barer där jag ska jobba i höst :), kollade hur det såg ut där alla hokeyspelare höll till, gymmet SATS, ja kan rabbla upp hur mycket som helst, men var riktigt coolt att se allt! Och blev grymt sugen på att träna på SATS :D Skulle inte vara helt fel att bo i Färjestad, träna på SATS och jobba på Arenan :D Längtar!!

Åkte hemåt vid 2 tiden, och när vi kom hem så slappade vi lite, handlade massa mat till kylen, och så for vi iväg och sprang :) Gick riktigt bra idag, hade sån kraft och energi ända hem :D Börjar märkas att man tränar regelbundet nu :) Riktigt skönt och kul med framsteg!

Nu sitter jag hemma och saknar min babe! ♥ Han är på bio med Stoffe, men han kommer väl om någon timme.

Ska spela lite poker och äta vindruvor som jag handlade idag :) Mums!


/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

29 Apr 2010 08:40

va glad jag är att du fått jobb, måste verkligen kännas underbart! <3

Kommentera

Publiceras ej