Heldag hos mormor och morfar!

0kommentarer

Idag gick man upp i bra tid, runt halv 10. Mormor kom och hämtade mig kl 10, då jag lovat morfar och städa ur hans nybyggda hus. Bra att få tjäna lite pengar när man går på a-kassa :) God lunch fick jag också, kotlett, potatis och sås. :D mums!
Tog inte allt för lång tid att städa och vid fyra tiden åkte jag till mamma.

Passade på att ta mig en springtur runt Östansbotjärn, gick faktiskt oväntat bra och det var jätteskönt i solskenet :) blir dock lite föör varmt när solen ligger på hela vägen runt! Men jag ska inte klaga, det är så skönt att det är vår! :D Och måste tillägga att det är så skönt att springa i riktiga springkläder, än i ett par mjukis byxor.. Det blir att kännas så mycket lättare och kläderna andas mer! :)

Duschad och fräsch igen så är jag snart påväg på bio :) Ska bli roligt! :D




/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej