Glad Påsk!

3kommentarer

Glad Påsk på er allesammans! :)

Nu är jag hemma igen, efter en bra resa till Karlskoga! Hade riktigt trevligt och Hoffmaestro var grymma live! :D

Hade en väldigt glad kisse väntandes när jag kom hem! Alltid lika mysig att komma hem till! :) ♥

Vid fyra tiden idag, så var det påskmiddag hemma hos Green, riktigt gott. Och som alltid vräker man i sig för att det är så gott, så blir man proppmätt och nästan mår lite dåligt efteråt ;D haha.

Och som ni vet som jag tjatar om i nästan varje inlägg nu är att jag går på antibiotika för min akne. Vet inte ens om jag tycker det hjälper alltså. Känns som att det blir mer och mer för var dag som går. Och jag har ändå ätit i 18 dagar. Och på Söndag ska jag gå ner till 1 tablett om dagen. Jag vill verkligen att det ska hjälpa för som jag mår nu är inte roligt! Ser ut som om jag varit med i krig. :( Känner mig ful och äcklig! :/ Och det ömmar fortfarande.. Jag får inte vara i solen heller, pga antibiotikan. Annars brukar ju solen hjälpa. Men antibiotikan gör huden känslig, så får väl låta bli det då...

Bjuder på två bilder, hur mitt ansikte ser ut nuförtiden :(
   

Nu ska jag och min älsklingskatt sova! Myyyys! ♥


/ Madeleine

3 kommentarer

=/

03 Apr 2010 16:50

men din stackare, fan vad jävligt!

lider verkligen med dig, vet själv hur det men återkommande plitjävlar.

Jasmine

04 Apr 2010 12:50

Hoppas det hjälper snart. Jag mår dåligt när min hy inte är bra, så jag vet hur det känns litegrann iaf. :( Kram

cat

05 Apr 2010 09:36

Vad använder du för P-piller (om du använder det) ? När jag åt Trionetta fick jag världens explosion av finnar o akne på gymnasiet så jag fick sluta och också äta antibiotika :( Det hjälpte inte så mycket men det värsta försvann. Nu äter jag Qlaira som är bra för hyn och är P-piller. Skitbra! Och som sagt, Rosenserien är grym!! Lider med dig och vet hur det är. Kram

Kommentera

Publiceras ej