Flitig idag!

0kommentarer

Onsdag den 16 september. Jag önskar att det kunde vara 16 oktober. Vill att tiden ska skynda på lite, inte jämt, men bara dessa 4 veckor. :) Tänk att ett samtal kan göra en så glad, men samtidigt så ledsen. Saknar dig så otroligt mycket!

Idag har jag varit flitig. Fast först var jag lat och tog sovmorgon :) Åt frukost, sen städade jag hela lägenheten. Dammade, dammsugade, putsade spegeln, städade toaletten, plockade undan kläder och diskade. Så nu är det fint här hemma.

Jag har fått mitt internet inkopplat i lägenheten idag. Äntligen!

Jag har även varit flitig och simmat 2 km idag. Jag och Jasmine tog oss i kragarna och hoppade ner i bassängen och plaskade :) Riktigt skönt att röra på sig, och man tränar verkligen hela kroppen när man simmar, så himla skönt! Ska nog ta och köpa ett 10 kort och simma en gång i veckan, och sedan varva med promenader och springturer :) Har ju elljusspåret nära mig! Sen cyklar jag ju 5 km flera gånger i veckan. Måste ju vara minst 4-5 km från mig till jägarnäs? Eller vad tror ni?

Sitter och tittar på 2½ män, det är bara så bra! :) Ett av de bättre programmen som går på tv.

Nu ska jag smaka på min smoothie som står på kylning.. :)


11 dagar!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej