Utflykt!

1kommentarer

Idag blev det upp i tid. Kl 7 ringde klockan, men gick inte upp förrän halv 8. Duschade, gjorde mig iordning och åt frukost sen kom Stefan. Brummade iväg mot Västerås. Där vi gick runt och kollade i affärer. Jag sprang runt och passade på att prova kläder när Stefan var och klippte sig :) Hittade en lite finare t-shirt :) kostade inte alltför mycket heller. Good!
För att få lite mer i plånboken gick vi in på spelstallet och spelade på varsin lotto. Nu får ni hålla tummarna för oss ikväll!
Tog lunch på ett ställe vars namn var Dou House eller nåt. Åt kyckling, tzatziki och klyftpotatis, riktigt mumsigt! :) Men kycklingen var det lite konstig konsistens på. Kändes som att den var kokad istället för grillad, haha. Men gott var det. Strosade runt en stund och kikade runt bara. Eftersom både jag och Stefan inte äger en tjock plånbok (som vi hoppas på att vi får ikväll) så blev det inte mycket shopping, men det var iaf en trevlig resa :)

Nu är jag hemma, Stefan är och hälsar på en kompis, sen kommer han för tacos :) ska bli mumsigt!


Idag har det gått 14 dagar. Det känns som en evighet, jag längtar efter att få pussa och krama dig! Så fort jag ser folk ge varandra sin kärlek så blir jag att sakna dig extra mycket. Men som man brukar säga, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Jag vet att det är jobbigt för dig också, men som tröst kan jag bara säga; det kommer ordna sig, jag tänker på dig varje dag och jag älskar dig överallt annat på jorden! Du och jag!


Solen skiner, har varit mycket fint väder idag! Man blir så glad av det! Hoppas det är lika fint väder imorgon, ska jag försöka gå ut lite då med. Ska även tvätta 18-21. :) Det är behövligt, som vanligt ;) haha.


Nej nu ska jag lägga mig på soffan lite, drömma mig bort. Bort till en underbar tid! Både dåtid och framtid.


14 dagar!



/ Madeleine


1 kommentarer

Jasmine

20 Sep 2009 09:43

Mysigt med lite utflykt! Hoppas ni hade trevligt & att tröjan passade från stefan :) puss.

Kommentera

Publiceras ej