Uppe med tuppen!

2kommentarer

Ja det är man varje morgon. Eller ja ligger vaken i sängen iaf. Jag blir inte väckt av tuppen, men av min kära katt! Varje morgon runt 6 tiden så vaknar odjuret och börjar härja runt. Med mitt morgon humör får han det inte lätt ;) haha. Skäller på honom, men det går in genom ena örat och ut genom det andra. Haha jag fattar inte att han orkar. Idag bråkade han från 6 - 8.. Så skulle Richard komma och fixa min cykel kl 9, så det vara bara att kliva upp och när jag gick upp gick katten och sov. Fy fan! Han är som en liten bebis alltså.
Nu är min cykel fixad och ny sadel och allt :) yeay! Nu hoppas jag att det inte är nå idioter som snor dessa ventiler också, då jävlar! Cykel Madde, here I come!

Har käkat lite frukost, och nu snart bär det av upp på stan. Ska träffa Sandra och Lukas. :) Blir en promenad hem till mamma efter besöket på stan. Får se hur det blir ikväll :) Elina skulle komma hit, men hon kanske inte hade tiden att räcka till. Vi får se. Annars kommer Mino och ser Idol med mig ;) haha. Vilka idioter det finns med i det där programmet alltså.

Nu blir det att ordna upp lite i lägenheten innan jag ska sticka iväg.




Mysig bild från förra vintern! :)


Hoppas ni får en bra dag!

4 dagar!

/ Madeleine

2 kommentarer

Anna Banana

10 Sep 2009 07:57

Åhh, vilken mysig bild! Det bara hoppar och stutsar runt massa sköna känslor i kroppen, haha! Vindern är så mysig! :)

Anonym

10 Sep 2009 07:58

*vintern

Kommentera

Publiceras ej