Söndag

1kommentarer

Är det en dröm? Nej, jag vaknar inte fast jag nyper mig i armen. I guess it´s not a dream. Fuck!

Allt är sig likt...

  ... förutom att Du inte är här.

Har varit på Willys idag för att köpa en muffinsform, men icke! Det hade dem inte. Så jag fick köpa pappersformar. Hmm, rekomenderar inte dem. Halva smeten rann ur formarna ut på plåten!! Så fick ställa dem i typ 3 formar var. Då stod dem upp. Attans. Ja ja, dem smakade gott iaf.

Jasmine frågade mig om film och godis ikväll. Så vi åkte till affären och köpte godis, gick upp och såg film hos Mino och Sonny. Kollade på en film som jag inte minns namnet på. Nicole Kidman var med i den iaf ;)
Tack för den trevliga stunden! Det behövde jag! :) <3

Funderar på om jag ska slänga mig i duschen och rensa tankarna lite. Skulle behövas känner jag.


Japp, det blir dusch, sen natti natti!



/ Madeleine



1 kommentarer

Jasmine

07 Sep 2009 12:21

Jättemysigt att du kom, även fast jag satt & snorade i soffan bara & snackade massa skit. :) Idag ska vi simma bort detdär godiset vi åt igår!



Puss

Kommentera

Publiceras ej