Nu ska jag bli bartender!

2kommentarer

Yeay! Nu är det bokat !! Den 7 november åker jag och Josefine mot Thailand. Där ska vi gå bartenderutbildning i 1 månad. Kommer hem den 6 december igen. Ska bli sjukt kul! Men har lite resfeber, var bara någon timme sen vi bokade. Är ni intresserade av att se lite av utbildningen, gå in på: www.bartenderskolan.com .
Jag har velat göra det ett tag nu, men har inte haft någon att åka med. Men nu har jag det, så man måste ju passa på :) och förhoppningsvis så kommer jag in på skolan i vår och då är man pank och upptagen med studier i 3 år!

Nu ska jag städa och diska. Imorgon kommer mamma hit och senare på kvällen ska vi gå på bio, "Flickan som lekte med elden".

Lördag har jag inget planerat, men söndag däremot kommer bara bestå av mys!!! ♥


26 dagar!


/ Madeleine

2 kommentarer

Helen

01 Oct 2009 18:58

MODIGT GJORT MADDE!!!!! Även om jag kommer att vara jätte nervös när du är så långt borta så länge.LYCKA TILL!!!

Petra

01 Oct 2009 22:56

Åh , det låter helt underbart Madeleine !! :-) All lycka till dig ! :-)

Kommentera

Publiceras ej