Lycklig!

0kommentarer

Idag är jag lycklig!
Har haft en bra dag, simmade med Jasmine på förmiddagen, och sedan cyklade jag till Sandra. Myste med Lukas, och hade trevligt med Sandra. Var på husvisning idag också förresten, med Sandra och Richard som ni kanske förstår. Hus ligger inte på min lista just för tillfället. Finns annat som ligger före.
Bartenderutbildning i Thailand t.ex. :) Skulle vara sjukt kul!

Men även att älsklingen kommer hem på söndag redan gjorde mig sjukt glad idag! Bara 4 dagar kvar! En evighet förvandlades till 4 dagar! :) Hur kan det vara möjligt? ;) hihi.
Krya på dig älskling! Hoppas du blir bättre tills du ska komma hem :D ♥

Igår var jag dock mindre glad då jag fick reda på att jag bara får 2500kr i månaden av a-kassan. (pga olika refler hit och dit. De hittar alltid de små felen som gör att man får så lite som möjligt!). Hata staten! 
Så blir det att skriva in sig i vikariepool på dagis. :) Lite roligare att vara på dagis än att ta ännu ett jobb i hemtjänsten. Lite trött på det om jag ska vara ärlig.

Nu har jag borstat tänderna och tvättat ansiktet. Jag tror faktiskt att det börjar bli lite bättre med finnarna efter jag började använda Nutrogena Visibly Clear. Jag gillar den! Huden blir len och fin. Har lite finnar på vissa ställen, men har använt den i snart 2 veckor, 2 gånger om dagen och jag ser iaf lite skillnad, så jag är nöjd! :) Ska testa att börja äta lite mer nyttigt också. Det påverkar ju huden mer än vad man tror.

Nej nu ska jag sova. Ska upp på stan kl 12 imorgon och träffa Josefine, ska smida lite planer om resa :)

Natti natti!


25 dagar!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej