Höst!

1kommentarer

Nu vill jag ha höst. Det är ändå ingen värme ute, så nu kan det lika gärna bli lite kyligare så man kan ha mysiga stickade koftor på sig :) Längtar lite tills dem färgglada löven kommer, tills det blir riktigt mörkt på kvällarna då man kan lysa upp lägenheten med massa värmeljus, så mysigt!

Igår var brorsan här ett tag. Han hämtade något han glömt dagen innan. Och senare på kvällningen kom Jasmine hit :) Vi satt bara och pratade och hade trevligt. Kollade även in en blogg som Jasmines kompis hade skrattat åt, och jag lovar! Man skrattade! Fy fan, hur kan man göra så mot sig själv! Hon är bara för mycket, haha. Ja herregud!

Idag torsdag blir det lugnt till em någon gång, då jag ska till Sandra. Richard skulle åka bort, så ska dit och ha tjejkväll :) Blir film mys och övernattning! Ska bli riktigt roligt.

Innan jag cyklar tilll Sandra ska jag nog upp på stan och köpa mig ett par strumpbyxor, ett par som man kan ha i höstkylan :) Varma och sköna!
Skulle även behöva fylla på mobilen, men får se ;) Skulle vara bra om man jag kunde hålla mig till löning. Är ju om en vecka ca.

Ska försöka leta på något i min garderob som man kan ha på sig. På tal om nya kläder, så kanske jag får en sprillans ny tiger tröja i helgen :) och ja jag skrev rätt, FÅR ! Hoppas hoppas den passar! :D

Lägger upp lite gamla och minnesvärda bilder! Finns mycket minnen i dessa bilder. ♥

     
      
     

12 dagar!


/ Madeleine

1 kommentarer

sillen

17 Sep 2009 17:58

schysta bilder! :D

Kommentera

Publiceras ej