Godnatt snart!

0kommentarer

Idag har det varit full rulle :) Gick upp vid 9 tiden. Ordna till mig lite och cyklade till sandra. Theres kom på besök också så vi tog oss en promenad. Vi gick till Konsum först, för att rätta lottoraden. :) Fick för mig igår att spela på lotto då potten låg på 150 miljoner och det skulle ju inte vara helt fel. Men jag fick nöja med mig 104 kr. Men inte dåligt pinkat det heller :) Sandra och mamma vann 80 kr också. Kanske blir en rad eller två på lördag också. haha.
Begav oss hemåt igen, lagade lite tonfisksallad, gott!

Senare var det dags att åka till kupolen med mamma och brorsan :) Hittade en skinnjacka :) Åååh! Förälskad på en gång, haha! Så snygg. Och med luva :) och priset, ja lagom :) 699kr. Kommer en bild en annan dag.

Det bar av hemåt efter någon timme. Väl i Ludvika åkte vi till mormor och morfar och hälsade på. Fick lite kvällsfika. Mumsigt.

Cyklade hem vid 8 tiden. Kollat på tv, duschat och snackat skit på msn ;) haha.

Nu ligger min mys katt och sover på min mage. Så ska passa på att sova när han är lugn.

Natti natti!

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej