Fiskedag!

0kommentarer

Idag har jag varit och fiskat i Prästtjärn. Det var jag, mamma, tobias, richard och morbror Svenne (den så kallade storfiskarn). Tobias drog upp den första fisken, mallig som han blev :) haha. Fikade lite, och sen fick Svenne upp en fisk, självklart större än den Tobias fick upp.
Jag fiskade inte så mycket, man kan inte meta där, och tycker inte att det är så roligt att kasta. Jag fiskade med kula, men det bidde ingen fisk för min del. Men det var lik fan! ;) Var skönt att vara ute lite, solen sken och det var varmt och skönt. Och mysigt att grilla korv i skogen.
Just det ja, vi hade en till buse med oss, Melou självklart! Sprang runt som en tok i skogen, han var dock inte så fin i pälsen när vi skulle åka hem. Ben och mage var ganska leriga, men så är det ju att ha hund.

           

Nu sitter jag i sängen och tar det lugnt. Kommer inte att ha internet på någon dag, eftersom la cable inte har kommit och installerat det som de sa att de skulle göra. Ska ringa imorgon och då ska de komma denna vecka, annars vet jag inte vad jag tar mig till. Så tråkigt att inte kunna sitta på internet när man vill. Så då vet ni det om ni tycker jag är dålig på att uppdatera blogg.


8 dagar!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej