En bra helg!

0kommentarer

Idag har det varit en lugn dag. Jag har varit och träffat min jobb coach, som jag var tvungen att ha för att få a-kassa. 2500kr kommer jag få från a-kassan, det suger. Bara för att jag fått ersättning förut så gällde inte de nya reglerna för mig, så då fick jag ej inkomstrelaterad ersättning! Ja det verkligen suger! Jävla tattare. Som jag sagt tidigare, när kommer min otur vända egentligen?

Har varit och storhandlat lite. Så nu har jag massa god mat i kylskåpet! :)

Nu sitter jag bara och kikar på lite tv. Inte så myckt bra, men det kanske kommer något lite senare.


I lördags var jag med Sandra och hennes familj på husvisning. Det var trevligt. Jag var på middag hos mamma, moussaka :) Riktigt gott!

Igår var jag med mamma och Richard på kopparbergsmarknad, hittade inget speciellt, köpte 8 fina julkort och en inhandlingslista man kan sätta på kylskåpet :) Det var roligt att komma ut lite.
På hemvägen åkte vi förbi sommarstugan som farfar hade när han levde. Det var kul att se stället igen, har inte varit där på 11år, om inte mer. Såg ut precis som jag kom ihåg det. Såg ut att behöva lite ny färg på utsidan av stugan, skulle vara roligt att fixa på stugan lite, så den finns kvar längre :)


23 dagar!


/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej