Jasmine och sporthallen!

2kommentarer

Onsdag idag och inte långt kvar till helg! Längtar! Har massa planerat hela veckan.
Idag har jag varit och simmat med Jasmine, riktigt skönt att simma faktiskt. Och idag var det inte mycket folk alls, och det var även 10 kr billigare att simma på fm. (kostar 35kr på fm). Och ett tio kort kostar 400, då tjänar man ju inte ens på att köpa 10 kort om man alltid simmar på fm.

Resten av dagen har jag inte gjort speciellt mycket. Jag råkade somna på soffan i några timmar, sen har jag lagat mat och nu sitter jag här, kollar på 2½ män! :) Så bra haha. Tråkigt att de visar samma avsnitt 24 gånger i månaden. Har sett detta typ 7 gånger nu.

Försöker få mig lite sällskap ikväll, men det ser mörkt ut. Jag ska iaf poppa lite popcorn och kika på idol.

Har inte så mycket att skriva ikväll heller. Så ni får nöja er med detta ;)




18 dagar!


/ Madeleine

2 kommentarer

Madde

24 Sep 2009 00:27

Hejsan :) Mitt bästa tips är att äta vitaminer som är för gravida.. man måste absolut inte va gravid för att ta dom. Eller så kan du fråga på hälsokosten efter 'hår, hy och nagel-vitaminer' som är samma sak som gravidvitaminer fast dom har inte lika många olika ingredienser. Boots finns tyvärr inte i sverige, det finns däremot i england. Du kan säkert beställa det online.

Jennifer

24 Sep 2009 08:58

Va? Det kostar så mycket? Jag minns när jag simmade sist. Okej, det kanske var 2år sedan. Då kostade det endast 20kr. Hur som helst. Jag följer gärna med någon dag! Kramar

Kommentera

Publiceras ej