Fredag!

4kommentarer

Hallå där alla läsare!
Vet inte riktigt hur många ni är, men vet att det iaf är några som läser. Lite tråkigt när man inte får kommentarer, men det kan vara skönt att skriva av sig lite ibland iaf.

Igår var jag som sagt hos Sandra. Vi hade en mysig kväll framför tv.n med idol, kvällsfika och chokladbollar som vi bakat :) Var lika trevligt som vanligt!
Vaknade kl 8 imorse av att dem ringer och säger att de ska installera mitt nya kylskåp! :) åh vad glad jag blev. Skönt med ett nytt kylskåp som inte fryser all min mat. Men 1 timme senare ringer de igen, nej du måste vänta till v. 43 på ditt kylskåp, har blivit nå fel. IGEN! Min tur alltså ;) haha. Ja ja. Det är som det är ..

Var och åt lunch hos mammsen idag, gott! :)

Och nu är jag nyss hemkommen från min brors pappa som bjöd på middag! Potatisgratäng och fläskfilé, riktigt mumsigt! Hade väl tänkt kolla på idol kl. 20. Kanske brorsan kommer hit också :) Kul med lite sällis!

Imorgon får vi se vad som sker. Kanske blir en utflykt :) Trevligt! En sak som är säker är att det blir tacos iaf! Det kan man aldrig bli trött på.



Slänger in en bild från min säckgång! :)

13 dagar!



/ Madeleine

4 kommentarer

Helen

18 Sep 2009 23:28

Jag läser din blogg nästan varje dag. Vill veta hur du mår och så :)

Jasmine

19 Sep 2009 09:48

jag är trogen läsare ;) & nu har vi fått internet hemma. längtar efter dig, ska vi simma snart igen? Kram

Anonym

19 Sep 2009 14:50

jag och pappa också . han fattar nog inte hur men kommenterar bara! haha

cat

19 Sep 2009 15:43

Jag följer din blogg bruden! =)

Kommentera

Publiceras ej