Besök!

1kommentarer

Vaknade kl 10, satt mig vid datorn och slappade lite till. Jennifer skrev och frågade om vi skulle ses och självklart sa jag ja! :) Satt hemma hos mig en stund och tjålade lite skit ;) sen vandrade vi vidare upp på stan, eller rättare sagt, vi åkte bil. Gick runt på stan och kikade lite, sen tog vi en fika på engel :) Novalie växer och blir så stor, det går så fort. Tack för den trevliga stunden!

Nu sitter jag hemma i soffan, lyssnar på musik. Ska ta och laga lite mat, blir nog isterband, potatis, morötter och rödbetor.

Var meningen att jag och Mino skulle simma lite idag, men då stängde badet kl. 16 idag. Så det blev inget. Ska ta det imorgon istället :) Kanske man ska köpa ett 10 kort? Vad säger du mino?

Har bestämt mig för att inte äta så mycket snask hela tiden. Så nu har jag köpt vindruvor och så har jag fått plommon, så himla gott!

Nej börjar kurra i magen nu.




2 dagar!



/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

08 Sep 2009 07:38

10 kort låter utmärkt! Men är HELT sönder förkyld idag så vi får se om jag orkar. Mitt vik tar ju slut 22 september så då har jag all tid i världen att slappa med dig :) Du kommer bli världens bästa pappa också <3 hihi. Puss

Kommentera

Publiceras ej