7 dagar.

0kommentarer

Fredag igår, jag var hos Sandra på förmiddagen, hjälpte henne lite med dopkort och grejer. Gosade med Lukas medans hon duschade. :) Var en sväng på Dollar Store, kikade runt och Sandra handlade lite.

Vid halv 6 kom Isabell till stan. Jag och mamma hämtade upp henne på station och sen åkte vi hem och åt tacos hos mamma :) riktigt gott!

Åkte hem till mig, mös framför idol och sen blev det Pirates of the Carribean 3. Men fy vilken lång film! Orkade inte ens se klart. Började 21, och slutade 00.25, då var det iofs MASSA reklam men ändå.

Idag har vi inte gjort mycket alls. Isabell är för tillfället och hjälper Jasmine att flytta :) Jag orkade inte.. Sry! ;) Behövs städas här hemma, så jag gjorde det istället.

Sen ska jag försöka plinka på gitarren lite.


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej