Ge er för fan!

1kommentarer

När man mår som dåligast, vill man självklart att folk ska bry sig. Men självklart på ett bra sätt, uppmuntra och ge en positiv energi. Men det finns ju alltid någon som ska vara negativ.
Ja man har ju alltid tyckt att folk alltid bryr sig lite för mycket! Men vafan nu får det räcka! Ni som snackar, ni som tror att ni gör mig glad när ni trackar ner på folk jag älskar, jag ska berätta för er att jag inte alls blir att må bättre! Man tycker att ni själva borde förstå det. Snacka skit om folk ni vet är dumma i huvudet, men säg för fan inget om människor ni inte känner! Det är ingen som vet någonting hur allt är. Och att det inte bara är en som pratar, vad får ni allt ifrån? Jag fattar faktiskt inte det. Sköt ert liv så sköter jag mitt. Jag tycker man har nog med egna bekymmer, än att man behöver lägga sig i andras också. Men det som är viktigast är vad jag vet, och jag vet sanningen! Så ta er i kragen och skaffa er ett eget liv. Ge fan i andras!






Tack till er som ställt upp för mig under den här jobbiga tiden! Ni är verkligen underbara allihopa! ♥



/ Madeleine

1 kommentarer

nellis

13 Oct 2009 23:32

stå på dig madde. du är värd bättre!

Kommentera

Publiceras ej