En lång resa!

1kommentarer

Igår var jag med Stefan, var på stan och kikade runt lite, inte för att det fanns så mycket att kika på men..
Var även ute och fotade lite med min systemkamera :)

Vi for iväg till Hagge för att ta upp Elias båt :) Så den inte fryser fast i vinter.. Ja det ska behövas en kvinna till allt ;) haha. Synd att jag inte hade min sladd från mobilen till datorn, då hade ni fått sett en rolig film :) haha. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge !

Kvällen bestod av Jeff Dunham, haha. Men blev så trött så jag somnade till i soffan ett X antal gånger.


Hade ju rest en ganska jäkla lång bit under dagen också. Först till Antarktis, till Thailand och sen hem. På en dag liksom.





/ Madeleine

1 kommentarer

Anonym

11 Oct 2009 13:04

Ja, en kvinna till att filma medans en annan lyfter båtar till höger och vänster.



Den filmen borde vänta i all evighet för allas bästa.



För övrigt: abborren och isbjörnen är från Haggen va? Tyckte jag skymtade dom när vi var där...

Kommentera

Publiceras ej