Fullt upp!

0kommentarer

Nu var det några dagar sedan jag skrev här.. har inte haft tid riktigt! I torsdags var jag på bio med mamma och richard som jag skrev i det tidigare inlägget, filmen var sketa bra :) Rekomenderar den :) Det var mysigt att gå på bio med mammsen ♥

Igår spenderade jag dagen hemma hos Sandra. Åt god mat och hade massa sysslor för oss. Jag diskade medan Sandra matade och sov ner Lukas. Var ute med Hoppsan, haha hon älskar löv. Så himla söt! :) Jagar alla löv hon ser falla..haha.
Vi flyttade soffor till förråd. Tog promenad till och från förrådet på högberget, fast hem blev det mer springa ;) haha. Lukas vaknade och då fick vi skynda oss ifall han ville ha mat, man kan ju inte amma ute. Så först skyndade vi in på konsum, handlade taco ingredienser :) Skyndade oss hem och jag började med mat, Sandra dammsugade där den nya soffan skulle stå och Lukas vägrade somna för natten vid sju, så han somnade runt 11. Det var våran dag ungefär, vi gjorde säkerligen något mer. Jo just ja. Tvättade gjorde vi också. haha.
Halv 9 satt vi oss i soffan och kollade klart idol, där började vår lugna kväll :)
Kollade på klockan, oops! Fan klockan är ju fan 01.30. Shit vad drygt att cykla hem. Nej jag sov över på soffan.

Idag har vi inte gjort alltför mycket. Åt frukost och tog det lugnt. Åkte hem vid 11 tiden, då kom Josefine hit på besök. Ett ganska kort besök då vi egentligen skulle ringt till flygbolaget, men de hade ju inte öppet idag. Så vi satt och pratade lite om kursen i Thailand, fick pirr attacker i magen båda två. ;) Är sjukt pirrigt alltså!

Blev bjuden på lunch hos brorsans pappa idag också :) Tacos, mums! Man kan verkligen inte föräta sig på tacos. Alltid lika gott varje gång! :D

Nu sitter jag här hemma i soffan, har en sovande Rufus bredvid mig :) Och imorgon kväll har jag min underbara pojkvän sovandes bredvid mig :) Som jag har längtat!



29 dagar!


/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej