10 dagar till Thailand!

2kommentarer

Nu var det ett tag sen igen. Haft fullt upp med olika saker och även ingen lust att blogga. Nu tänkte jag att jag skulle skriva lite iaf.

Måndag - tisdag hade jag besök av Isabell. Hade mys hela dagen, film, popcorn och kladdkaka med hallon i :) riktigt mumsigt!

Fick en tidig julklapp av mamma i tisdags :) Fick en resväska, passar ju superbra tills jag ska åka :) Skönt att ha en egen och stor var den också! Perfekt!

Idag har jag varit hos Sandra och Lukas hela dagen, alltid lika mysigt och roligt där. Och Lukas har ju blivit så duktig på att sitta helt själv! :) Kom hem för någon timme sedan. Satt mig vid datorn och sitter här än. haha.

Imorgon kommer Rebecca :D yeay! Fan vad roligt ! :)



Lägger in en bild på mig och min nyinköpta mössa! I like it a lot! :)
Fast tror folk tycker den är lite rolig, glor när man har den på sig. Men man har ju olika smak ;)


Måste bara tillägga att det bara är 10 dagar kvar tills jag åker till Thailand!! Fan vad grymt det kommer bli! :D

Ha en bra kväll!

/Madeleine

2 kommentarer

Jennifer

29 Oct 2009 10:00

Nu är det inte långt kvar! Gud vad roligt du kommer ha det. Sola lite åt mig också :)

Kramar

Elias

29 Oct 2009 11:07

åt mig också ! grymt avis !

Kommentera

Publiceras ej