Utsliten!

4kommentarer

Nu sitter jag vid datorn igen. Jag har verkligen jatte roligt har nere. Men ar sa sjukt sliten just nu. Kursen ar verkligen hard och man maste kampa som fan for att klara allt. Ibland kanns det som att det ar for svart! Men ar val bara att bita ihop antar jag!

"Fy fan i helvete" (pa australiensk engelska, svensk och norsk accent) Vilka javla underbart roliga manniskor, har inte skrattat sa har mycket pa lange alltsa! :D

Just nu ar det daligt vader, det ar fint pa dagarna och daligt pa kvallarna, men det ar ganska skont anda. Idag har jag mina alskade mjukisbyxor pa mig, sa underbart skont! Har bara 5 drinkar jag ska lara mig tills imorgon sa det ska nog ga bra! :)

Har nu gatt 10 dagar och det gar sa sjukt fort! Snart bara 14 dagar kvar ju, lite stressad blir man for kursen men men. Saknar min lilla Rufus! :) Men jag vet att han har det bra och ska bli sa mysigt att fa traffa honom igen sen, min lilla kissekatt :D

Ja som sagt har jatte roligt! Traffat lite folk utanfor kursen och de ar verkligen hur trevliga som helst! Kul med nytt folk.

Idag blev det inge bad och sol. Var sa trott sa jag akte hem direkt fran skolan, i tuk tuk, kostar ca 20 kr. Skont att slippa ga ;) haha.

Ska val ta oss en utflykt nagon helg, far se vad det blir. Skolan bjuder pa en utflykt. Sen vill jag hoppa bungyjump, just nu ar jag sjukt taggad for det!

Hoppas ni mar bra dar hemma.


Sandra du far pussa och krama Lukas fran mig! :) Saknar er.

\ Madeleine

4 kommentarer

sillen

17 Nov 2009 16:52

bungy jump! GÖR 'ET!

Jasmine

17 Nov 2009 19:25

håller med sillen, do it! du kommer iaf inte ångra dig ;) men fattar om du inte vågar, jag är alldeles för feg för sånt, vågar inte ens åka gokart, haha. Puss miss you hoppas du mår bra, tänker på dig. God jul

Helen

19 Nov 2009 11:39

Puss och kram på dig! Kul att höra att du trivs och har det bra. Rufus mår bra. Vi har alltid dörren till balkongen öppen när vi är borta så där ligger han och tittar på livet i Örebro. Idag och imorgon kommer jag att vara hemma med honom , har åkt på en jobbig förkylning. Njuuuuuuuuut av tiden du har kvar! Helen

Jemini ♥

19 Nov 2009 12:12

Hejsan!

Vill bara tips om en grymt bra sida om man snabbt vill få mera besökare på bloggen :) Bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=jemini

Det är enkelt, går fort och du får garanterat massvis av glada läsare! :D

Kommentera

Publiceras ej