Tiden gar sa fort!

1kommentarer

Idag har jag varit hemma fran skolan, har fatt urinvagsinfektion och s.k. turistmage sa jag gick till skolan for att gora provet och sen gick jag hem. Inte sa nice att sta i baren och helt plotsligt behover man ga pa toa och det har man knappt tid for. Sa jag gick hem och passade pa att plugga pa drinkar, bade nya och gamla. Lag i solen och pluggade. :) Det har blivit battre med "sjukdomarna" sa imorgon ska jag till skolan igen.

Men jag gillar verkligen inte en av lararna, han ar sa javla kanslokall och han ar sa spydig. Idag nar jag sa att jag hade urinvagsinfektion och ont i magen sa skrattade han bara. Och en annan av lararna blev helt chockad att han satt och skrattade at det. Ja helt javla sjukt! Ar fan inte kul nagonstans. Men han ar ju som han ar.

Har bytt rum med Tobbe sa nu bor jag och Amanda i samma rum, Jessica och Jossan, Fredrik och Tobbe. Slipper man smyga runt pa morgnarna nar Josefine inte behover ga upp. Det blir nice tror jag :) Bor ju anda rummen bredvid varandra.

Ikvall blir det mat och kanske shopping och sen plugga drinkar. Ska snart kila hem och lara mig dem 6 nya tills imorgon.

Teori lektion imorgon, ska ha prov pa ol produktion pa torsdag, och sen nasta vecka pa tisdag ar det slutprov. Gah! Hur ska detta ga. Har hort att provet ar pa 12 sidor. Sen ar det ett drinkprov utover det. Sa kommer sitta i ca 4 timmar och skriva prov pa tisdag. Kommer bli mycket plugg i helgen. Men aven lite sol och bad. Och sen ska jag lagga upp forslag for Gustav att hoppa bungyjump pa fredag, far se vad han sager om det :D

Puss pa er alla!



Jasmine hoppas allt ar bra med dig, och att det gar bra med magen :D Kommer snart hem till dig igen. Saknar dig. Ta hand om dig! Puss



/ Madeleine

1 kommentarer

Jasmine

03 Dec 2009 07:43

Jag saknar dig med, snart, snaaaaart kommer du hem din bruna lilla pepparkaka :) Allt är bra med magen, 6 veckor tills den lilla kikar ut. Vi ses snart! Puss<3

Kommentera

Publiceras ej