Thailand!

3kommentarer

Nu har jag antligen tagit mig tid att sitta vid datorn, fast egentligen har jag inte tid. Sjukt mycket att plugga, har prov varje dag denna vecka. Det ar jatte roligt men valdigt kravande. Det ar jatte varmt pa lektionerna, och man dricker pa tok for lite vatten, sa igar madde man inte tipp topp! Men nu ar jag pa topp igen.
Har lart mig 11 drinkar pa dessa tva dagar och tills imorgon ar det 6 nya. Sa efter detta ska jag hem och plugga pa drinkar och alkohol tillverkning.

Har inte blivit sa brun pa dessa dagar, har inte riktigt tid med att sola, gar i skolan 9-15 varje dag, sen har det blivit molnigt nar vi slutat. Men det kommer val. I helgen ska vi sola och ta det lungt. Ska kanske pa nattmarknad i Phuket town ocksa.

Har hittat underbart roliga manniskor har. Har nagra speciella som vi umgas med varje dag. Gruppen pa skolan ar riktigt bra. Finns val alltid nagra notter men det finns det ju overallt haha.

Allt ar iaf bra har! Just nu sporegnar det! Och jag lovar, nar det regnar har sa regnar det.
Har inte tagit sa mycket bilder an men det kommer sa smaningom.

Hoppas allt ar bra med er dar hemma!

Kommer in pa datorn snart igen, nar allt pluggande har lagt sig lite. Blir mer praktiska grejer nasta vecka.

Puss pa er allihopa!!!


Madeleine

3 kommentarer

Elias

11 Nov 2009 16:04

Vill också :D .. drygt för dig med pluggandet men det må ju lägga sig snart ! ha det bäst !

mamma

12 Nov 2009 14:07

hej kul höra i från dej det verkar körigt men det blir nog bättre ska du sej i dag ska jag åka till din lägenhet och kolla läget kul med lite nytt umgänge. Jag saknar dej här hemma älskar dej gumman

hälsa josefine

Helen

12 Nov 2009 18:27

Va bra att du har det bra!!!! Hoppas vädret blir bättre så du kommer hem som en pepparkaksgumma. Rufus är lugnare nu men det märks att han saknar dig. Puss på dig! Sköt om dig!!!!Kram, kram!

Kommentera

Publiceras ej