Skola, sol och bad!

3kommentarer

Idag har det varit skola igen. Hade prov pa cognac och armagnac. Gick skit bra! :D Sa nu har jag iaf fatt godkant pa 3 av 5 prov. Dessa prov ar inte jatte viktiga da det kommer ett slutprov sen. Efter skolan gick jag och Amanda till stranden och som vanligt sa somnade jag, haha. Vaknade till vande pa mig och somnade om igen, vilket bra sallskap man ar. Men det blir val latt sa nar man inte sover ordentligt. Kommer vara helt slut nar jag kommer hem.

Har precis varit och atit pa Subway, riktigt gott faktiskt. Har aven varit ivag och gjort en ansiktsbehandling. De tog bort alla pormaskar och nu ar hyn verkligen len som en baby stjart! :D Det behovde verkligen jag. Ska nog ta en till innan jag aker hem. :)

Har handlat massor med grejer har nere. 2 adidas trojor, bikini, shorts och det blev inte mer an 200kr och sen har jag inhandlat lite annat. Blir nog lite julklappar fran thai ocksa haha.

I veckan blir det bungyjump, har fatt med mig en som heter Gustav, sa vi ska ivag och hoppa. Hoppas att Jossan inte ballar ur ;) haha. Ar sjukt taggad pa att hoppa! :D

Imorgon blir det endast praktiskt i skolan, skoj som fan! Tranar i baren, free pourar, flaring m.m. Man lar sig sa javla mycket alltsa! Ah det ar sa roligt, tror jag kommer trivas sjukt bra som bartender :D

Nu ar det bara 11 dagar kvar tills vi ska aka hem och jag vill fan inte .... sa roligt har. Kommer bli sjukt trakigt att alla aker at olika hall. Hoppas man haller kontakten med alla :D


Puss pa er! Ses snart!

Ah min lilla Rufus, jag saknar dig! :D <3

/Madeleine

3 kommentarer

sillen

23 Nov 2009 16:02

vad sa jag? alla som åker ner dit kommer ju tillbaka eller stannar där =P

Helen

27 Nov 2009 23:26

Hej kära du! Har haft så mycket att göra att jag inte varit ute på datorn på så länge. Kul att läsa allt om vad du gjort. Rufus mår toppen men för ett par dagar sen va han dålig i magen och hade pruttat på golvet på 4 ställen. Han hade nog ätigt på en kartong som vi hade tagit upp från källaren. Det blev inget mer än det och han va i full gång dagen efter igen. vi åker till Ludvika på lördag den 5:e. Jag jobbar natt den 4:e så det blir åt efter middagen. Jag ringer och kollar med Tobbe om han ska sova i din lägenhet eller hur det blir.Puss på dig så länge....nu kanske du snart ska hoppa ....eller....blir det av? Vi hörs! Ha det bra och njut de sista dagarna. Helen och Isabell

helen

27 Nov 2009 23:39

Skrev just nyss en lång kommentar men den försvan????? Får väll skriva nytt! Har inte varit ute på datorn på länge har haft fullt upp. Kul att läsa om att du trivs och att det går så bra för dig. Rufus mår toppen men för ett par dagar sen prutta han full hela lägenheten. Han måste ha ätigt på en låda som vi tog upp från källaren...inte så bra...men men nu har vi rena mattor och skurade golv till advent och det är ju bra. Vi planerar att åka till Ludvika på lördag 5 dec. jag jobbar natt den 4:e så jag sover innan vi sticker. Ringer Tobbe och hör om han sover med Rufus tills du kommer hem och lämnar nyckeln till mor eller Tobbe. Är det ok? Puss på dig! Njuuuuut de sista dagarna och lycka till med hoppet....för det är väl snart du ska hoppa? Hör av när du kommer hem! Puss!!! Helen och Isabell

Kommentera

Publiceras ej