Röd som en kräfta!

5kommentarer

Jag är röd som en kräfta! :) legat på stranden idag. gud så skönt. blev kata noi beach idag. :) jättefint och sjukt stora vågor! :D haha.
sitter och pluggar med amanda nu. har prov på måndag, 6 drinkar och massa info om likörer. Har haft 2 stora prov redan och ett gick super bra och ett gick dåligt. men sen har vi haft 3 drinkprov och de fick jag 100% på :) Ska kämpa på nu! Har snart gått en vecka, tiden går sjukt fort!
Saknar vissa hemifrån väldigt mycket, men allt är så roligt här så det är super! Kommer bli ett oförglömligt minne!! :)

Ikväll blir det plugg och mat. Och imorgon sol och plugg :D

Tog en massage på stranden idag, sjukt skönt ! Kostade bara 60kr :D det gillar vi!


Nu ska Amanda få sitta på internet lite, så det blir ett kort inlägg, men ni vet iaf nu att jag har det bra och att jag lever :D

Puss på er där hemma i kylan ;) HAHA



/ Madeleine

5 kommentarer

mamma

15 Nov 2009 13:51

hej igen kul att det var fint väder när ni var lediga så ni kan sola och bada jag förstår att du saknar mej mest ha ha ha vi har inte så kallt här men grått och duggregn. Ta hand dej nu min ängel så hörs vi av puss puss ///

Helen

15 Nov 2009 21:22

Massage va skönt och på stranden också!!! Här har det varit gråmulet hela helgen. Vi har legat inne och kurerat våra halsar som inte mår så bra. Rufus är helt lugn nu och tyr sig till Isabell så det är lugnt. Vi kommwe inte att ta honom till Peter, tror det är bäst att han får vara i lägenheten där han känner sig lugn nu. Puss på dig och njut av allt! Helen

jennifer

16 Nov 2009 11:20

Det låter som om ni har det toppen och jag är lite avis på dig som får känna av värmen. Här hemma är det bara regn och rusk. Du får komma hem till mig och vara bartender sen då ;) Sköt om dig och ta vara på alla dagar! Och du.. ta med dig solen hem! Kramar

Sandra och Lukas

16 Nov 2009 13:29

Hej gumman! skönt att höra att du trivs och att dom håller dig sysselsatt ;) Det är många regniga urtråkiga dagar utan dig här hemma! nu vill vi ha mer uppdatering också! Hoppas tiden inte går allt för fort, och sola lite för oss också! stor kram

Jasmine

17 Nov 2009 19:22

Kom hem så får du en gratis massage! Jag saknar dig. & sen börjar jag bli riktigt fet så jag hoppas du ställer upp & simmar när du kommer hem. Skönt att hör att du mår bra & har kul, det gör mig glad. Puss & kram & nyp i stjärten ;)

Kommentera

Publiceras ej