Mycket att göra!

0kommentarer

Har haft mycket att göra dem senaste dagarna! Igår var jag och fikade med Jasmin och Susann, så trevligt så! Skickade in ansökan om bostadsbidrag, handlade lite nödvändiga saker och sen träffade jag Kine på stan. For hem till henne en stund, Sotte kom också på besök. Satt och snackade lite strunt och fikade lite :) Tack för den trevliga stunden Kine, hoppas du får en bra helg i Schweiz.

Idag har jag och Josefine varit på Engel och ätit frukost! Och underbara Josefine bjöd mig :D tack!
Väl hemma har jag städat överallt, diskat och tvättat. Så nu har jag fint och rent när jag kommer hem om en månad, super skönt! :)

Just ja fick ett nytt kylskåp idag också, tog bara 2 månader för få hit det. Ja ja nu är det här. Men snubben som satt in det lyckades ha sönder mitt hallgolv, så bäst att ringa och säga det till bovärden annars får man väl betala sen när man flyttar.

Mamma och brorsan har varit här på besök också. Trevligt! De hade med sig kebab och efterrätt ! :) Delicatobollar, riktigt mumsigt! :D

På fredag ska jag lämna min älskling till Isabell, ska vara kattvakt åt Rufus! Han kommer få det så bra! Sen ska jag till mamma på middag. Ska nog sova där också. Har ju ingen katt hemma så kan ju vara trevligt att ha lite sällskap sista kvällen man är hemma.

Skriver här under tiden jag är i Thailand, vet dock inte hur ofta. Men ni får hålla utkik! :D Ska försöka vara duktig på att lägga upp bilder också, men ni får ha tålamod :)




Thailand here we come! :D


Puss på er!



Natti!

/Madeleine

Kommentera

Publiceras ej