I did it!

2kommentarer

Nu har vi precis varit och atit plankstek pa en svensk restaurang, skit gott! :)

Och igar gick det hur bra som helst att praktisera, det var sa sjukt roligt, och jag fick t.om. 100 bath i dricks av en kille ;) haha. det ni. (ca 200 kr). Ingen annan som fick det, just me :D
Sa nu ska jag kila ivag och kopa nagot for dem pengarna.

Kanns sjukt skont att jag klarade av praktiken, och att det var sa javla roligt var ett stort plus!

Ska kila och shoppa lite nu.

Kram pa er.

/ Madeleine

2 kommentarer

Mamma

22 Nov 2009 20:29

hej gumman jag ryser när jag läser de senaste inläggen jag blir så glad att jag nästan gråter. Du är bäst, vad roligt att du fixade praktiken i baren du verkar ha fått många underbara vännet också. Kämpa på nu är hälften gjord Älskar dej puss puss

cat

23 Nov 2009 12:43

I knew it! Du är fan beundransvärd Madde! Kul att du trivs så bra, men se till att komma hem sen också =)

Kommentera

Publiceras ej