Hej alla glada!

2kommentarer

Idag ar det en bra dag. Det gick bra hela dagen pa skolan, jag kunde alla drinkar nar jag stod i baren och det har jag aldrig kunnat forut :D Jag blev aven utvald av lararna att gora praktik pa clublime imorgon. De valjer ut dem som de tror klarar av det ;) yeay!

Igar var det inte en lika bra dag, deppig och ledsen. Kandes som att jag skulle ge upp kursen helt. Ar pa tok for mycket att plugga och ibland kanns det som att man inte blir peppad alls att fortsatta. Manga som funderar pa att hoppa av och man blir da sjalv osaker. Men pratade med en underbar person som gav mig lite extra kampar glod! Tack for att du lyssnar! Sa nu javlar, bara att kora pa!

Imorgon ska vi pa utflykt med skolan. Till james bond oarna. Bat tur dit, sen far man paddla tva och tva. Ska bli kul! Kul att komma bort fran hotellet lite och gora nagot annat an att plugga. Aven fast jag maste plugga massa drinkar tills imorgon da jag och en som heter Therese som ska sta i baren. Ska bli kul, men ar sjukt nervos ;D haha. Onska mig lycka till!

Det ar roligt att ni laser min blogg, aven fast den inte innehaller na bilder. Kan inte fora over. Men det blir mycket bilder att se nar jag kommer hem. Skolan har tagit 1000 bilder, som man far kopa! Och sen tar man sjukt mycket bilder sjalv ocksa! Ser framemot att komma hem och visa er dem :)

Ska snart ga ut och ata lite mat. Sen blir det ut pa lite aventyr, haha. Nejda vi ska bara till Clublime och ta en god drink och roa oss lite. Gor det pa tok for lite. Spenderar mycket tid pa hotellet med en cola i handen och boken i andra handen.

Jag har fatt sa mycket planer nu om jag inte kommer in pa skolan i var. Jag kanner att jag har vaxt sa mycket som person under dessa tva veckor. Jag ar inte lika blyg for nya manniskor, jag lever livet och har en underbar tid! Mina planer far ni reda pa lite senare :D haha. Ar ju ingenting som ar bestamt men far se vad livet har att erbjuda. Just nu nar man ar har och har annat att tanka pa an vad man har dar hemma sa ar allt underbart. Jag mar toppen och hoppas verkligen det kan halla i sig nar jag kommer hem ocksa. Detta blev ett langt inlagg, men nu vet ni att jag lever och mar bra. Och att det gick toppen i skolan idag :D

Blir bungyjump om nagon dag. Ska forsoka boka in det snart! For jag lovar er att det kommer ske. Jag kanner mig lite "rastlos". Jag maste gora nagot impulsivt och spannande, nagot som jag aldrig gjort forut, ar aventyrslysten. Men pa ett bra satt, sa ni behover inte oroa er dar hemma ;) Men bungyjump blir det!

Ha det toppen bra dar hemma!

Puss och kram

/ Madeleine

2 kommentarer

cat

21 Nov 2009 10:40

Grattis till att du får jobba på clublime! Du är bäst gumman, är så stolt över dig och allt kul som du får chansen att göra där nere! Du är säkert supersnygg i solbränna och bikini bakom baren där nere ;) Så håll grabbarna på avstånd och njut av livet där i thailand nu! Puss

elias

22 Nov 2009 16:48

härligt madde ! jag sa ju att denna resa skulle vara något riktigt bra för dig ! beta av den där kursen nu sen kan du så och steka i baren när du kommer hem till sverige ! :D

Kommentera

Publiceras ej