Bungyjump!

2kommentarer

Idag har jag hoppat bungyjump :D Har nog aldrig varit sa radd nagon gang, haha. Men vilken kansla. Har bilder pa det som ni ska fa se sen :) Man kunde gora bungyjump med water touch (du dyker ner med huvudet i vattnet), jag bestamde mig dock for att inte gora water touch, men fick det anda, haha. Ja det var iaf grymt, men sa sjukt skakis jag var bade fore och efter. Men nu har jag gjort det och funderar pa att gora det igen :D Varken jossan eller gustav var med,men fick med mig 2 andra istallet :) sa nu ar jag lite stolt! haha

Resten av dagen bestar av att plugga, har tagit en paus nu sen blir det tillbaka och fortsatta.

Jag hoppas allt ar bra dar hemma, och Grattis Sofia och Mats till er flicka! :)

Och hoppas att ni har det kul i Barcelona grabbar! :D


Ja ja nu blir det att ga hem och plugga igen.
Puss pa er.

/Madeleine

2 kommentarer

elias

29 Nov 2009 23:21

grattis till hoppet :D .. måste vart sjukt pirrigt innan och starkt av dig att göra det även fast dem andra bangade ! vi har det SJUUUUKT bra här ner. hemgång imorgon dock ! kram!

Mamma

30 Nov 2009 14:52

Du är en riktig tuffing jag skulle då aldrig hoppa hoppas allt är bra med er alla och att ni får det bra dom sista dagarna tiden har gått fort eller hur?

Fast nu ser jag fram emot när du kommer hem puss och kram

Kommentera

Publiceras ej