Vilken jävla dag!

4kommentarer

Varför ska ALLT krångla! Dagen börjar inte så himla bra. Först glömmer man nycklarna inne i tvättstugan så jag varken kommer in till tvätten eller i lägenheten, jahapp då var det bara att sitta och vänta 1 timme på att hon som tvättat innan mig ska hämta sin tvätt. Och tro inte att hon kom en minut innan det var slut på hennes tid. Väl inne så fixar jag allt och när jag kommer in i lägenheten piper min mobil, sms på ingång :) Ja det var i alla fall en glad nyhet textat på det sms.et :) Det var Jennifer som berättade att de fått en dotter! Det var höjdpunkten på dagen :)

Posten kommer, och i brevinkastet dimper min lönespecifikation ner. Men som vanligt får man en chock när man öppnar kuvertet, jahapp då har man fått lön för 71 timmar fast man jobbat 140. Jag blir så jävla förbannad! Varför kan det aldrig stämma. Det är ALLTID fel! Varenda jävla månad! Är så trött på denna skit. Ringa och tjata hela tiden. Blir så arg! Hoppas innerligt att de sätter in pengarna nu. Allt för det nya systemet som Falu Kommun tycker är så bra! BULLSHIT!

Har haft besiktning av lägenheten också. Trodde jag skulle få någon anmärkning där också, eftersom det bara krånglar. Men icke :) Så det var skönt!

Nu ska jag gå och göra lite mat. Sen vid 16.00 bär det av mot Borlänge och ca 03.00 i natt mot Arlanda, och 06.45 mot Grekland :)

Ha det så bra allesammans! Återkommer med bilder den 4 juni.

/ Madeleine

4 kommentarer

Catat

27 May 2009 17:38

Uscha fy fan vilken dag!

Jag skulle go crazy bananas över det där med nyckeln!! Tur du har mer nerver än mig. Är det er vanliga lägenhet som inspekterats? är ni på G att flytta redan? Hoppas Grekland blid skitbra!!! puss

jennifer

01 Jun 2009 21:08

hoppas ni har det jätte bra och njuter till hundra procent nu. När du kommer hem ska du få träffa världens underbaraste novalie! Kramar från oss

Amelie

05 Jun 2009 21:43

Hej! Jag har fyra kvar, men tre som ska säljas. kram

Amelie

07 Jun 2009 17:53

Ja det är super kul. Det tar tid dom första 2-3 veckorna, då valpen blir rumsren, men sen infinner den ju sig i att vara själv och sånt. Jag tar 8000 för dom. Kram

Kommentera

Publiceras ej