Varm kväll!

1kommentarer

Är verkligen en fin kväll ikväll. Har varit ute på en springtur även fast jag är krasslig i halsen, har haft rethosta i en vecka nu, går inte över och jag vill verkligen träna, så den kan inte stoppa mig längre :)
Rufus tycker också att det är skönt väder, vi har fönstret öppet (har myggnät så han inte hoppar ut) och där sitter han och
njuter.



Och här är en bild för någon dag sedan, Rufus låg i soffan och tittade på tv ;)



Nu blir det snart en dusch och sen blir det att göra smoothie och lite kvällsfika :) Och lite tv. Ska ju jobba 8-13, 14-21.30 imorgon, ser verkligen inte framemot det, men men det är ju vikariepoolen som har satt dem tiderna åt mig. Helt stört att man ska behöva jobba sådana tider. Ja ja, nog tjatat. Jag får kämpa på denna vecka, sen blir det ledigt med sol och bad, med underbara Elina :)

Godkväll

/ Madeleine



Elias <3

1 kommentarer

Jennifer

18 May 2009 10:33

Åh vad söt han är!! Och vad skönt för dig att äntligen få komma iväg till sol och vila. Försöka att koppla bort allt och ha det så underbart skönt. Får se om pyret hinner anlända innan du kommer hem. :) Sköt om dig vännen!

Kommentera

Publiceras ej