Tjohoo!

1kommentarer

Nu är jag super glad! Har fått världens bästa sommarschema, först är jag ledig under ludvika festen och bröllopet den 27 juni :) Så då blir det födelsedagskalas den helgen! Så jobbar jag mestadels dagturer till 13.30. Har bara 2 helger att jobba på 8 veckor! :D Underbart skönt! :) Jag är verkligen på strålande humör, sjukt glad! Självklart jobbar jag några dagar till 15.30 och 16.00 men det är inte ofta, hihi.

Idag har man jobbat, gick hem vid 15 tiden, åt lite tacopaj och nu sitter jag här. Älsklingen ligger och sover så sött i soffan, trött efter dagens slitande.

Ikväll 18.30 blir det step, ska bli så skönt att röra på sig. Måste verkligen komma igång igen, har ju varit lite småsjuk ett tag, eller ja jag vet inte om man är sjuk bara för att man har rethosta dagarna i ända, men .. Var ut och sprang i söndags, riktigt skönt var det, förutom när jag fick en fluga i ögat och inte kunde ta bort den. Vet inte om den försvann ur ögat eller om den ligger kvar där bakom någonstans, haha! Jag fick i alla fall en lätt ögoninflammation eller något liknande.. haha. vilken jävla tur man ska ha ;D

Nu är det bara 7 dagar kvar tills vi ligger på playan och solar :) Ni tycker säkert att jag tjatar om det hela tiden, men jag är så glad att jag ska åka på semester så måste få tjata lite ..

Elina frågade någonting igår om att komma till Borlänge och vara social, så vi får väl se om det blir något .. Blir ju efter träningen i sådana fall. Men det lät trevligt så ska nog åka dit. Måste ju kolla lite i taxfree katalogen jag fick hem idag. Såg lite billiga grejer man kan beställa till utresan, ska nog beställa något :) Och sen beställer man ju massa grejer till hemresan, godis, "dricka" och lite annat smått och gott..

  

Jag och Elina i Tunisien, denna gång blir det Grekland, men utan karlar ;)




Bjuder på en fin bild när jag och Elias var på dromedar ridning i Tunisien ;D



Hej svejs!

/Madeleine

1 kommentarer

elina

20 May 2009 18:00

delete på den bilden tack!!! herregud! awful! taxfree is the shit!

Kommentera

Publiceras ej