Svettig och trött!

0kommentarer

Ja, nu sitter jag här trött och slut i kroppen! Har varit ute på en springtur, den gamla vanliga turen, tar 30 min. Helt perfekt runda. Svettig och trött sitter jag och lyssnar på Taylor Swift. Har varit duktig och gjort lite magövningar också :) Så skönt att ta sig en tur direkt efter jobbet, så kan man slappa resten av dagen!

Jag förstår inte varför jag alltid är så omotiverad till att jobba nuförtiden. Känns alltid så tråkigt och jobbigt att gå dit. Jag måste ha jobbat för mycket! Men det är ju bara imorgon kvar, sen får jag semester i 11 dagar :) Imorgon jobbar jag 8-13, 14-21.30. Inte alltför roligt, men jag får tänka på att jag är ledig efter det! :D ska bli underbart!

Ska hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, ta ett mellanmål och sen kommer Elias antagligen hem från fotbollen. Sen blir det tacos med Elina och Stefan! Alltid lika trevligt! :)
Vad skulle jag göra utan dig Elina :)

Har beställt en klänning/tunika från nelly.com och även en bikini :) Så fin! Ville beställa den förut men då var den slut, så fick jag syn på den igår, då slog jag till på en gång!






Den här bikinin har jag beställt, men trosorna är vit och lila randiga :) Jättefin! ;D Kommer nog på posten imorgon, yeay! Älskar när det är snabb leverans :)

Nej nu måste jag duscha!
Hej svejs!

/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej