Lördag och ledig!

0kommentarer

Lördag idag och man är äntligen ledig, och inte vilken ledighet som helst! Ledig lördag-tisdag, sen på natten till onsdag åker vi mot arlanda. Så jag blir långledig från jobbet och det ska bli riktigt skönt. Är lite trött på att jobba. Och i helgen hade dem kris på jobbet, fattas folk både imorgon söndag och måndag. På måndag var det 6 olösta turer. Och jag får inte jobba mer denna vecka, har jobbat FÖR mycket. Så det känns skönt att de inte kan ringa till mig :)

Snart ska jag ta mig ner till stan och inhandla en adidaströja, de var tydligen på rea :) har velat haft en sån ett tag.

Har inte så mycket att skriva idag, har inte gjort något speciellt. Kanske skriver lite senare.
Imorgon blir det i alla fall Ludvika, hämta resväska, och Elias ska spela fotbollsmatch i Grängesberg. Får se om jag kikar på matchen eller om jag är hos mamma istället. Beror nog på vädret.






Ni som är nyfikna och kommenterar men inte vill skriva era namn, ni behöver inte kommentera, kommer inte att svara.




/ Madeleine

Kommentera

Publiceras ej